Accordi - Mi Tormenta - The Black Keys

Video



Testo e accordi per chitarra dei The Black Keys feat. DannyLux

Secondo capotasto 
 
[Introduzione]
Em  A  Em  A
Em  A
 
 
[Verso 1]
Em                A
 La tormenta, mamacita, my love
Em               A
¿Cómo está el diablo?
Em                         A
 There's a bad moon on the culdesac
Em                      A
And gasoline in the Bronco
Em                        A
 There were rebels and conquistadors
Em                         A
And lowlifes looking for a friend
Em                     A
 Gave my sunglasses to Julio
Em                             A
 Said, "I'll see you when this ends"
 
 
[Coro]
   Em
Te amo, mi tormenta
A7
Matas mi corazón
   Em
Te amo, mi tormenta
        A7
I can't leave your love alone
   Em
Te amo, mi tormenta
A7
Matas mi corazón
   Em
Te amo, mi tormenta
        A7
I can't leave your love alone
 
 
[Verso 2]
Em                    A
Bebé, te beso bajo la lluvia
Em                     A
Y te abrazo durante la tormenta
Em
¿Cómo tú ves que somos extraños?
A
Hay que estar sincronizados
Em     A
Ah, ah-ah
 
 
[Coro]
   Em
Te amo, mi tormenta
A7
Matas mi corazón
   Em
Te amo, mi tormenta
        A7
I can't leave your love alone
 
 
[Post-Coro]
Em               A7
Babe, can't stop loving you
Em                         A7
Stay, it's true, I've been searching my whole life
 
 
[Assolo Chitarra]
Em  A  Em  A
 
 
[Coro]
   Em
Te amo, mi tormenta
A7
Matas mi corazón
   Em
Te amo, mi tormenta
        A7
I can't leave your love alone
 
 
[Post-Coro]
Em               A7
Babe, can't stop loving you
Em              A7
Stay, I've been loving my own life
Em               A7
Babe, can't stop loving you
Em                         A7
Stay, it's true, I've been searching my whole life
 
 
[Finale]
Em  A  Em  A

Commenti