Accordi - Cassy O' - George Ezra

Video


Testo e accordi per chitarra di George Ezra

D
Cassy's got a new plan

Gotta get herself away

Well, I'd better act quick

Yeah, I'd better change my ways

D
Oh, maybe I'm wasting

Maybe I'm chasing time

Oh, come on, let's face it

I'm only ever lost in mine


G                      A
Well, I got my tracing paper
G                      A
So that I could trace my clock
G                      A
And the bastard face kept changing
D
And the hands, they wouldn't stop

G                     A
I was ripping out the battery
G                    A
I received myself a shock
G                     A
And to add insult to injury
D
I could still hear tick & tock


[refrain]
D
CASSY O'
CASSY O'
Please don't leave
CASSY O'
CASSY O'
Please don't leave

D
Cassy's got a new plan
Gotta give herself a break
And I try, I try, I try
For heaven's sake

G                    A
Well, I traveled to Australia
G                       A
And I traveled there by train
G                          A  
This something might sound strange to you
D
But on the way I gained a day

G                       A
And I wrote to tell my family
G                       A
And I wrote to tell my friends
G                      A
I arrived home, it was lost again
D
And this torture never ends


[refrain]

G           A          D        Bm
Inspector, fix me, my Cassy O's burnt out
G           A         D          Bm
We're losing memories that I can't replace
G          A              D        Bm
She says she's tired of me running in circles
G            A             D       Bm
She says it's time that we took a break



Traduzione di Cassy O'

Cassy ha un nuovo piano
deve allontanarsi
Beh, meglio che io agisca rapidamente
Sì, meglio cambiare il mio modo
Oh, forse sto sprecando
Forse sto inseguendo il tempo
Oh , dai, ammettiamolo
Sono sempre e solo perso in miniera

Beh , io ho la mia carta da lucido
Così che ho potuto tracciare il mio orologio
E la faccia da bastardo continuava a cambiare
E le mani , non si fermerebbero

Stavo strappando via la batteria
ho preso una scossa
E per aggiungere al danno la beffa
Potevo ancora sentire tick tock

Cassy o '
Cassy o '
Ti prego, non andartene

Cassy ha un nuovo piano
Deve darsi una pausa
E io provo , provo , provo
Per amor del cielo!

Beh , ho viaggiato in Australia
E ho viaggiato in treno
Questo qualcosa potrebbe sembrarti strano
Ma per strada ho guadagnato un giorno

E ho scritto per raccontare alla mia famiglia
E ho scritto per dire ai miei amici
Sono arrivato a casa , si è perso di nuovo
E questa tortura non finisce mai

Ispettore , mi aggiusti , la mia Cassy O' si è consumata
Stiamo perdendo ricordi che non posso sostituire
Lei dice che è stanca di me che corro in cerchio
Lei dice che è tempo di prendere una pausa

Commenti