Testo + accordi Don't you Forget About Me-Simple Minds

Video


Testo e accordi dei Simple Mind

[E]Won't you come [D]see about me, [A]I'll be alone. [D]Dancing you know it baby
[E]Tell me your [D]troubles and doubts, [D]giving me ev'rything [D]inside and out
[E]Love's strange,so [D]real in the dark, [A]think of the tender things [D]that we were working on
[E]Slow change may [D]pull us apart, [A]when the light gets in[D]to your heart baby


[E]Don't you [D]forget about me [A]
[D]Don't, don't, don't, don't
[E]Don't you [D]forget about me [A]


[C]Will you stand above me? [G]look my way, never love me
[D]Rain keeps falling, rain keeps falling, [A]down, down, down
[C]Will you recognize me? [G]Call my name or walk on by
[D]Rain keeps falling, rain keeps falling, [A]down, down, down

[E]Don't you [D]try and pretend, [A]it's my beginning, we'll [D]win in the end, oh
[E]Harm you or [D]touch your defences, [A]vanity, insecur[D]ity.
[E]Don't you for[D]get about me, [A]I'll be alone. [D]Dancing you know it baby
[E]Going to [D]take you apart, [A]I'll put us back togeth[D]er at heart baby



[D]As you walk on by, [E]
[D]Will you call my [A]name
[D]As you walk on by, [E]
[D]Will you call my [A]name
[D]When you walk away [E] [D] [A]
[D]Oh will you walk away

Traduzione
Non vuoi venire a vedere come sto?
Sarò solo e ballerò con te

Parlami dei tuoi guai e dei tuoi dubbi
Dandomi tutto fino in fondo
l'amore è strano, così reale nel buio
pensa alle tenerezze che ci scambiamo

un lento cambiamento potrebbe allontanarci
quando la luce entrerà nel tuo cuore, baby

non mi dimenticherai?
non mi dimenticherai?
non mi dimenticherai?

mi starai vicino?
Guarda come sono, non innamorarti di me
cade la pioggia, cade la pioggia
cade, cade, cade

Mi riconoscerai?
Chiama il mio nome o passa oltre
cade la pioggia, cade la pioggia
cade, cade, cade

non fingerai?
me lo sento, vinceremo noi alla fine
non ti farò del male o colpirò le tue difese
vanità e sicurezza

non mi dimenticherai?
sarò solo, ballerò, lo sai, vero, baby?
voglio portarti via
torneremo assieme, baby

non mi dimenticherai?
non mi dimenticherai?
non mi dimenticherai?

passerai oltre
o chiamerai il mio nome?
passerai oltre
o chiamerai il mio nome?
quando te ne andrai

te ne andrai?
passerai oltre?
dai, chiamami
chiamerai il mio nome?

Commenti