E SO' CUNTENTO 'E STA' - PINO DANIELE - Testo e accordi

MIb LAb7+ SOL-7 FA-7 SIb9
E so' cuntento 'e sta' cu te pecchè
MIb LAb7+ SOL-7 FA-7 SIb SOL7
pecchè me faje guard… senza vedè
DO- FA- SOL7
e mi sopporti pe chello che so'
DO- MIb7 LAb SOL-7
forse un po' di pi—...no, no, no...
FA-7 SIb7 LAb SOL-7 FA-7 SOL7
j' cu te ce sto buono e tu...

FA-7 SOL-7
Ma poi del resto t'aspetterei
SIb- DO7 FA-
nun me 'mporta 'e chello ca me pu• d…
FA-7 MIb7+
lassa che vene dimane e tu
SOL-7 DO7
t'accuorge ca nun t'appienne cchi—
LAb7+ SOL-7 FA-7 SOL-7
voglio guard…... voglio tucc…...
FA-7 SOL-7 LAb7+ SIb7/11
ma j' sulo j' sulo j' sulo nun pozzo st….

MIb LAb7+ SOL-7 FA-7 SIb9
E so' cuntento 'e sta' cu te pecchè
MIb LAb7+ SOL-7 FA-7 SIb SOL7
pecchè me faje 'mpar… a nun vulè
DO- FA- SOL7
e resto in piedi a parlare un po'
DO- MIb7 LAb SOL-7
di quello che non va... no, no, no...
FA-7 SIb7 LAb SOL-7 FA-7 SOL7
i cu te ce sto buono cc….

FA-7 SOL-7
Ma poi del resto t'aspetterei
SIb- DO7 FA-
nun me 'mporta 'e chello ca me pu• d…
FA-7 MIb7+
lassa che vene dimane e tu
SOL-7 DO7
t'accuorge ca nun t'appienne cchi—
LAb7+ SOL-7 FA-7 SOL-7
voglio guard…... voglio tucc…...
FA-7 SOL-7 LAb7+ SIb7/11
ma j' sulo j' sulo j' sulo nun pozzo st….

Commenti